Újra itt

photo-bondage-fetish-erotic-71166466

Több mint egy év telt el. Nem untatnálak a részletekkel. Munkahelyet váltottam, megtisztítottam az ereimet a méregtől és átadtam magam az újdonság bizsergésének. Néhány hónapig tartott, ahogy az lenni szokott. Aztán ismét belekényelmesedtem, megszoktam, meg is szerettem talán az új “családom”. Úgy érzem, egy időre a helyemre kerültem. Azonban az árnyékok követnek mindenhova.

Egyetlen dolgot megtanultam jól: nem tudom levetkőzni magam és egyre kevesebb ideig tudom fenntartani az álarcom. Le is csúszott… de miért is baj ez? Akkor van értelme szofisztikált maszkokat viselni, ha nem fogadják be azt a sajátságos őrültséget, amivel valami felsőbbrendű erő megáldott (vagy megátkozott).

Szép lassan elfogadtam hát én is, egybeolvadtam a régóta rejtegetett szörnyemmel, és szinte már boldog vagyok. Szinte. Az unalom és egyhangúság azonban mindig ott leselkedik a rémálmaim mélyén. Elkerülendő, ismét meglátogattam ezt az elfeledett helyet. Nem is tudom, mi az apropója. Talán az, hogy lett egy új barátom. Hasonlóan gondolkodó, mégis racionális, megfontolt és józan nő. Nem utolsó sorban gyönyörű. Óriási a csábítás, hogy a magamévá tegyem, de muszáj engednem a józan észnek… mégiscsak munkatársak vagyunk.

Szerencsére remekül kezeljük azt a pajkos helyzetet, hogy mindketten tudunk egymás mocskos kis titkairól. Néha összepillantunk és elmosolyodunk, és ez az apró kis cinkosság éppen elég, hogy megfűszerezze a hétköznapokat.

A fantázia viszont más; az határtalan és gátak nélküli, gyors zúgású folyó. Még élénken él bennem a kép, amikor megkötöttem a csuklóját egy nadrágszíjjal. Micsoda kép… Alkoholtól csillogó, nagy szemeit rám emelte, a keze meleg volt és puha, mint egy pajkos kiscica mancsai… Ha egyedül lettünk volna, egy pohár bor választott volna el attól, hogy letépjem a ruháit. Szerencsémre észnél maradtam. Nem tehetek róla, hogy éppen a kísértésnek nem tudok ellenállni 🙂

Leave a Reply

