Új vizekre eveztünk

0f4798ef13774ad930dc06843e5f0ef0

Veszélyes vizekre, ráadásul… Milyen érdekes, hogy micsoda véletleneket produkál az élet. A kedvenc kolléganőm felvetette, hogy huncutkodjunk kicsit… Nekem több sem kellett! Hűtsd le (egyelőre) a perverz fantáziád, semmi olyasmi nem történt, csupán meggyőzött, hogy regisztráljunk be egy bizonyos oldalra.

Egy ideje nyugalom és megszokott melegség vesz körül, nem csak itthon, de a munkahelyemen is “beágyazódtam”, úgy érzem lassan magam, mintha téli álmot aludnék, vagy mintha bebábozódva várnám, hogy szárnyakat bonthassak. Talán most jött el az ideje…? Nem tagadhatom meg az alaptermészetem… Az ösztöneim vezérelnek, és most azt súgták, hogy vessem bele magam a kalandba. Alapvetően ártatlan és gyermeteg az egész. Levelezgetés, képcsere, pikáns sorok…

Akadt azonban egy sötét lovag, aki életre hívta a legbelsőbb, legmocskosabb énem. Felébresztette azt a belső szörnyet, amit szoros vasláncokkal tartok kordában. A stílusa kifinomult, de nem mesterkélt, kellemesen intelligens, és kellően mocskos, mikor kell. Ő a kísértés, a vágy, a tiltott dolgok megtestesítője… A Dom. Utasít, parancsol, követel, de bőkezűen ad, nagylelkűen enged a szorításán, csak hogy utána ismét görcsbe ránduljon a hüvelyem a lüktető izgalomtól…

Lassan kezdődik minden. Majd’ két hete levelezünk. Imádtam, hogy nem átlagos, nem sablonos, nem utálatosan ostoba. Kifinomult és játékos volt ebben is… Ki ne hódolna be? A sokadik levél után már pontosan tudtam, hogy leigázott vadként tartanám a nyakam elé, teljesíteném a kívánságát és követném minden parancsát…

Kívánom, hogy maga alá gyűrjön, letörje a büszkeségem, megbüntessen a türelmetlenségemért. Már most őrültségre késztetett! Azon kaptam magam, hogy a munkahelyi mosdóban lövöm a pikáns képeket, hogy kielégítsem a fantáziáját. Milyen undorítóan mocskos! Mennyire élvezem! Az utolsó két képét többször is megnéztem… és alig várom, hogy egyedül legyek itthon… 😉

Óh, mennyire szomjaztam már ezt a vérpezsdítő rosszalkodást…!

Leave a Reply

