“Feszült vagy?”

feszult_vagy

Kérdezte tőlem az első alkalom előtt. “Pattanásig feszült.”- válaszoltam.

Most nem kérdez, már nem. Azon már túl vagyunk. Most már követel, parancsol. Alárendelem magam, de még vannak fenntartásaim. A lelkem üveggömbbe zárva őrizgetem. Átlátszó, őszinte, tapintható, de zárt. Hatalmas csapás kell hozzá, hogy feltörje, ez az én tesztem.

Rá várok most is. Az irodában ülök, odakint csatakos idő van, fújja a szél az elcsendesedett esőt az emberek arcába, én pedig figyelem az ötödikről a nyüzsgő világot és várok. Várom, hogy a domináns hím jelt adjon. Azután ki fogok menni a mosdóba és megmutatom neki, amit látni szeretne. Mindent megteszek az élvezetéért. Találkozni ma nem tudtunk, nemet kellett mondanom. Sokkal fontosabb dátum a mai, és a férjem az első!

De kielégítem a vágyait… mert neki jár!


Kicsivel később, visszatérve. Végignéztem, ahogy elélvez. Fantasztikus volt… Hagyta, hogy végignézzem, ahogy kicsatolja az övét… tudja, hogy attól megőrülök. Micsoda kegy… micsoda ajándék! Megköszöntem szépen, mert jó kislány vagyok. A mosdó falára élvezett, nagy ívben lövellte ki azt, amit legszívesebben most lenyeltem volna. Hihetetlenül izgató látvány volt… Folytatása következik… Személyesen. És vizsgáznom kell.

Leave a Reply

