Szavak nélkül

Hihetetlen hatalma van felettem. Meg akarok neki felelni. Szolgálni akarom, azt akarom, hogy az én testem legyen számára a gyönyör, a tökéletes tárgy, amin levezetheti minden mocskos perverzióját. Gyönyörű, beteges pillanatok voltak.

Gyorsan történt minden, alig fél óra alatt zajlott le a világfordító csoda. Mintha kettőt léptünk volna a nap körül; ugrált a szívem a mellkasomban, ütemesen ringatta az édes adrenalin. Mikor megéreztem, hogy megkeményedik az ajkaim között, éreztem azt is, hogy benedvesedek. Durva volt… Alig kaptam levegőt. Ahogy szétkente a sminkem a hatalmas, lüktető farkával… édesen megalázó borzongás volt. Majd betérdeltem a helyemre, a hátsó ülésre, és kihúzta a plugot a fenekemből. Óvatos és kíméletes volt… határtalan hálát érzek ezért iránta, hajlandó volt feláldozni miattam az ösztöneit, hogy megkíméljen. Ez már önmagában ajándék. A behatolás azonban… Hihetetlen érzés volt! Életemben nem tapasztaltam még hasonlót! Szinte jobb volt, mint egy hüvelyi orgazmus! Finoman, fokozatosan tolta be, majd őrjítően lassú, mély ritmusban mozgatta. Még két lökés és elmentem volna, de akkor ő is… Így kihúzta. Élvezte még néhány másodpercig az elé táruló látványt, belém markolt, széthúzta az ajkakat… éreztem az érintésén keresztül a másik keze mozgását… Őrülten izgató volt, hogy a látványomra veri. Nincs mit szépíteni.

Levette a gumit, megtörölközött, majd utasított, hogy forduljak meg és fejezzem be… Már éreztem az előcseppeket a makkján… most először éreztem rajta bármilyen ízt is! Beszívtam az illatát, a bőre melegét… Hallottam a halk, kéjes nyögését, mikor elélvezett. Hatalmas adagot kaptam a számba és örömmel ízlelgetve nyeltem le, mint a legnemesebb nedűt, amit valaha kóstoltam. Teljesen más ízű, mint a férjemé, kevésbé fanyar, sűrűbb, krémesebb, édeskés.

Nem beszéltünk, ez volt most a megállapodás.

Elmosódott sminkkel, poros térdekkel és határtalan kielégültséggel indultam munkába.

Leave a Reply

