Micsoda nap..!

bdsm-2464

Nem is úgy nyílik ki a világ, mint egy ajtó vagy kapu, ahogy sokan elképzelik. Az én világom úgy nyílik, mint egy kemény burokból kikelt, pozsgás húsú növény, melynek nehéz szirmai egyenként pattannak ki. Minél többet tapasztalok és minél inkább nyitok, annál több élmény és élet ömlik belém. Izgalmas, új kapcsolatok, régiek újragondolása… Emberek jönnek-mennek, mégis… mindig megtaláljuk egymást azokkal, akikkel meg kell találnunk egymást. Nincs ebben semmi misztikum, semmi okkultizmus és spirituális háttér. Így működik az univerzum, így működik még az ember is, ez a legapróbb, legjelentéktelenebb porszem is. Azt veszi észre, azt keresi-kutatja folyamatosan és azt vonzza magához, amire éppen szüksége van. A tegnapi nap leltárához hozzátartozik tehát egy barátság szexuális irányba történő mélyítése, egy régi kapcsolat felkutatása és újrakezdése, és egy új, különös ismeretség. A két állandó csillag persze ott ragyog gondolataim egén: az örök szerelem, aki biztos pontom és táptalajom, illetve az új “szerető”, aki hűvös, acélos keménységével csiszol magához.

Hétfőn büntetett. Nem pofonnal, nem fizikai fájdalommal, nem is szavakkal. Csönddel. Tudja, mennyire várom mindig a hétfőt, hogy ismét felvehessük a szálat egymással. Ráhúzott még egy napot. Nagyon szenvedtem. Legszívesebben útnak indultam volna gyalog, hogy felkutassam a városban. Feltúrnám az egész kerületét, megmozgatnék minden kapcsolatot, hogy megtudjam hol dolgozik és elé térdelnék, hogy rendelkezzen velem. Gyönyörű forralt béka effektus… Nekem soknak tűnt ez a másfél hónap, de nagyon is kevés, ahhoz képest, amennyire magához tudott kötni.

A héten már nem számíthatok semmire… Reménykedem, hogy jövő héten találkozunk. Látni akarom… érezni akarom a teste közelségét, még akkor is, ha nem érinthetem meg. Mennyire zseniális ebben az egészben az érintés nélküli kontakt. A legdurvább fizikai aktust bonyolítjuk le, mégsincs érzelem… Nincs érintés, nincs ölelés, nincs simogatás, nincs csók. Az ő csókja egészen más lesz…

Tegnap azonban írt…! Dühös rám, meg fogom kapni a fizikai büntetésem is… Azt mondta, most valami nagyot kell villantanom, hogy kiengeszteljem. Hmm… Puhítani kezdtem Miss. M-et., a gyönyörű főnöknőmet. Szerencsére, nálam volt a kedvenc vibrátorom. Valami ürüggyel bementünk a tárgyalóba és videóra vettem, ahogy megdug a vibrivel. Azt hiszem, sikerült villantanom… 🙂

Kreativitás, proaktivitás és alárendeltség. Neki az egyik oldal, nekem a másik. Ő fölöttem, én alatta. Mint a kék égbolt és a zöld fű. Kívánom, hogy találkozzon a tekintetünk, hogy kiolvassa, milyen vágyak fulladoznak bennem a hiányától.

Leave a Reply

